Subject: Pinnase ladestamine Sõru sadamas
From: "AS Saarte Liinid" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Ivo Väli <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Apr 2025 10:42:21 +0300

Tere

Edastame AS Saarte Liinid 10.04.2025 kirja nr 1-11/130-2 „Nõusoleku
küsimine Hiiumaa vallas Pärna külas Sõru sadamas süvendatud pinnase
ladestamiseks Kooli ja Merekeskuse kinnistutele“.

Lugupidamisega

KAIRI SOKOLOVA
büroojuht

AS Saarte Liinid <https://saarteliinid.ee/>

Rohu 5, Kuressaare

93819 Saare maakond

telefon: +372 453 0140
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.